رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

دولت سیزدهم پایه گذار انتخابات الکترونیک در کشور است

خلجی گفت: تشکیل مجلسی قوی و همراه و همدل برای رفع مشکلات کشور و توجه به اولویت اصلی کشور که موضوع اقتصادی و تولید است، اهمیت بسیاری دارد.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با حضور در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: خدمت همه همکاران خودم در رسانه‌ها خسته نباشید می‌گویم که مشغول اطلاع رسانی در دور دوم انتخابات هستند.  همچنین  از رسانه ملی که به شکلی ویژه در سراسر کشور اقدامات لازم را انجام دادند نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم نتایج انتخابات زمینه‌ای شود برای تکمیل نمایندگانی که باید به لیست اضافه شوند و زمینه خدمت به مردم هر چه سریعتر  فراهم شود.  

وی گفت:کشور ما نیاز به خدمت دارد و اولویتی بیشتر از خدمت به مردم نیست. تشکیل مجلسی قوی و همراه و همدل برای رفع مشکلات کشور و توجه به اولویت اصلی کشور که موضوع اقتصادی و تولید است از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است  و امیدواریم که با همراهی دولت و مجلس گره‌هایی که وجود دارد را بر طرف کنیم.

خلجی گفت: تجربه موفق برگزاری الکترونیک انتخابات را داریم. طبق گزارشات کار سنگین و با دقت بود که تجربه موفق بوده و امیدواریم زمینه‌ای برای انتخابات آتی باشد چرا که سرعت و سهولت را برای انتخابات ایجاد می‌کند و از همه دوستان که در این زمینه بودند تشکر می‌کنیم و دولت سیزدهم پایه گذار انتخابات الکترونیک در کشور شد و این هم حرکت بزرگی برای دولت سیزدهم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دولت بعدی انتخابات پیامکی
آخرین اخبار